štvrtok 4. novembra 2010

Poradňa

Takže ako viete milá anonym1998 mi napísala do komentárov a ešte niekto mi tiež napísal ale pozor!Ak chcete radu!Tak mi musíte písať e-maily na nana1103@azet.sk!
Nebojte sa!
Takže tu je ďalší problém anonym1998.
Problém:
Ja som už spravila krok ale nevšimol si to a nijak nereaguje!
Odpoveď:
To sa ti iba zdá!
Riešenie:



Zdá sa ti že vôbec nereaguje?Možno nemá ani na čo!preto lebo buď robíš strašne malé kroky ktoré si nemôžeš všimnúť ani ty alebo o teba nestojí!
1.Riešenie:Nepodceňuj sa!:
Nikdy sa nesmieš podceňovať a nikdy sa nevzdávaj ak ti o to ten chalan stojí!Ak nie a že je to taký debil že naozaj ách a nič si nevšíma tak ani vo vašom vzťahu by si ťa nevšímal a nedokázal by na tebe nič oceniť!
2.Riešenie:Povedz mu to!
Hneď ako to dočítaš si budeš myslieť bože to je koza veď ja sa mu to bojím povedať!Ale vieš čo?Ak ti o to on stojí tak mu to povedz!Kašli na všetkých čo sa ti budú posmievať!Ja som to prežila!Povedala som chalanovi čo k nemu cítim a on sa na mňa zvláštne pozrel a povedal že on cíti to isté!Zasa mám skúsenosť no nie na vlastnej koži ale na kamarátkinej že ona raz vyznala city a on sa jej iba vysmial lebo to bol debil!Za chvíľu sa všetko ustálilo do normálnych koľají a nikto už nepovedal ani bu ani mu !
Záver: 
Ako som už povedala milión krát ak ti za to stojí vezmi si z prvej alebo druhej poradne príklad!Veď žijeme iba raz!Tak si to nepokazme životným tajomstvom ktoré nás bude spravádzať bolesťou a trápením až do konca živote keď ho budeme vídať!
POZOR:Ak mi chcete písať tak mi napíšte e-mail a ak sa bojíte tak mi píšte aj komentáre!
No a hlavne ty druhá ten druhý komentár čo si písala anonymne napíš mi e-mail aby som ti mohla poradiť a daj tam aj doplňujúce info aby som vedela ako ti poradiť!A potom to hneď zverejním.Takže veľmi ťa prosím ten druhý komentár neviem nejaký anonym to písal že chce poradiť takže napíš mi na e-mail nana1103@azet.sk 

 A ak mi chcete napísať na stardoll môj nick je nelka1103 budem rada ak mi napíšete!





S láskou Vaša CooLNeLkA1103:)


Žiadne komentáre: